Τετάρτη, 18 Μαΐου 2011
KATAΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΑΠΕΙΛΕΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ, ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΓΚΡΟΜ ΔΙΩΞΕΩΝ
Του Στέφανου Χίου
Η πτήση 508 της Ολυμπιακής Αεροπορίας για Ηράκλειο Κρήτης ήταν προγραμματισμένη στις 3 το μεσημέρι της περασμένης Κυριακής. Ο 37χρονος συγκυβερνήτης, Μάνος Κεχαγιάς, μπήκε στο αεροπλάνο Airbus 320 λίγη ώρα νωρίτερα μαζί με τον κυβερνήτη και κάθισαν στο πιλοτήριο. Σε ανύποπτη στιγμή κι ενώ γινόταν έλεγχος στα όργανα του σκάφους, ο Κεχαγιάς αισθάνθηκε έντονη αδιαθεσία, έγειρε πάνω στο πηδάλιο και
έκλεισε τα μάτια. Ο κυβερνήτης κάλεσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και φώναξε για βοήθεια τον προϊστάμενο του πληρώματος αέρος που γνώριζε από ανάλογα περιστατικά. Παρά τις μαλάξεις και την χρήση απινιδωτή για ανάνηψη, ήταν πολύ αργά. Ο 37χρονος είχε πεθάνει ακαριαία από οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου. Ποιος ήταν ο βαθύτερος λόγος και τα «αόρατα» ή ορατά αίτια που ένας υγιέστατος άνθρωπος πέθανε πάνω στο καθήκον λίγα λεπτά πριν την επιβίβαση δεκάδων επιβατών στη καμπίνα του σκάφους; Τα όσα λέγονται αυτές τις ώρες, δημιουργούν έντονο προβληματισμό.«Πρόκειται για αιφνίδιο θάνατο. Ο πιλότος Μανώλης Κεχαγιάς είχε πάει πολύ νωρίτερα στο σκάφος. Έχαιρε άκρας υγείας αφού πριν από λίγες ημέρες είχε κάνει το medical check», λέει στη «δημοκρατία» σύμβουλος επικοινωνίας της νέας Ολυμπιακής. «Δεν είχε άγχος, επρόκειτο να πάρει προαγωγή, ήταν ανύπαντρος χωρίς οικογενειακά βάρη και γενικά ήταν ικανοποιημένος από την εργασία του». Τότε; Για ποιο λόγο αφού όλα ήταν καλά και ωραία, ο πιλότος ξεψύχησε μέσα στο κοκ-πιτ; Και εαν αυτό γινόταν εν ώρα πτήσης, ποιος θα εγγυάτο την ασφάλεια των επιβατών, ακόμα και εαν η παρουσία του κυβερνήτη αποτελεί εχέγγυο απρόσκοπτης πτήσης; Εξ’ολοκλήρου αντίθετη άποψη εκφράζει ο πρόεδρος της ΕΧΠΑ(Ένωση Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας)και επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης στον Δήμο Βούλας-Βάρης-Βουλιαγμένης, βετεράνος πιλότος Γρηγόρης Κωνσταντέλλος. «Ο Μανώλης πήγε σκαστός. Έσκασε από το άγχος του και από την στενοχώρια του. Μίλησα με την μητέρα του. Ήταν σαν το λιοντάρι μέσα στο κλουβί τις τελευταίες μέρες. Κάτι περίεργο τον είχε αγχώσει τρομερά. Από τη μία η συρρίκνωση προσωπικού, οι απολύσεις και το φάσμα της ανεργίας και από την άλλη οι δυσχερείς συνθήκες εργασίας, τον είχαν καταβάλει. Κρίμα. Η οδύνη μας είναι απερίγραπτη». Ο εκλιπών είναι ο δεύτερος πιλότος που πεθαίνει από έμφραγμα μέσα σε ενάμιση χρόνο. Πέρσι τέτοια εποχή έσβησε από καρδιακή προσβολή, την ώρα που ντυνόταν για να πάει στο αεροδρόμιο ο 43χρονος πιλότος της Olympic Airlnines, Παναγιώτης Κούρσος. Άλλοι δύο πιλότοι, ο 39χρονος Κώστας Μανωλόπουλος και ο 43χρονος Δημήτρης Γρίβας οδηγήθηκαν στο χειρουργείο για επέμβαση καρδιάς, το ίδιο χρονικό διάστημα.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου