Ημερομηνία: 12/12/2012
Aλλαγές θα γίνουν στη σύμβαση του ΟΑΣΘ
με το ελληνικό Δημόσιο, όπως ξεκαθάρισε ο γενικός γραμματέας Μεταφορών,
Νίκος Σταθόπουλος. Πρόκειται για μία σύμβαση η οποία χαρακτηρίζεται από
πολλούς λεόντειος και αποικιοκρατική, αφού ακόμα και σε αυτήν την
περίοδο της κρίσης, εξασφαλίζει παχυλά κέρδη για τους μετόχους του
οργανισμού, τα οποία όχι μόνο δε μειώνονται, αλλά αντίθετα παρουσιάζουν
αυξητική τάση!
«Με βάση τις προβλέψεις του προϋπολογισμού
υπάρχει μια περιοριστική πολιτική. Υπάρχουν αντιδράσεις από την πλευρά
του ΟΑΣΘ, αλλά δεν μπορούμε να έχουμε δυο μέτρα και δυο σταθμά»,
υπογράμμισε ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών,
Μεταφορών και Δικτύων, Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος πρόσθεσε ότι «η όποια
πολιτική περιορισμένης επιδότησης υπάρχει στην Αθήνα, αντίστοιχη
πολιτική περιορισμένης επιδότησης πρέπει να υπάρχει και στη
Θεσσαλονίκη». Τα παραπάνω επισημάνθηκαν χτες, στο πλαίσιο συνέντευξης
Τύπου που δόθηκε στην Αθήνα για τον εκσυγχρονισμό των αστικών
συγκοινωνιών.
Ο κ. Σταθόπουλος ανακοίνωσε ότι το υπουργείο μαζί με τον ΟΑΣΘ έχουν
ορίσει κοινή επιτροπή, η οποία θα εισηγηθεί άμεσα «για το πώς είναι
δυνατό η νέα γεωμετρία της εξυπηρέτησης της Θεσσαλονίκης να χωρέσει μέσα
σε αυτά που το υπουργείο Οικονομικών και το μνημόνιο έχουν
προδιαγράψει».
Όπως αναφέρει ο Αγγελιοφόρος, στη συνέντευξη έγινε αναφορά και στο
μετρό της Θεσσαλονίκης, για το οποίο ο κ. Χατζηδάκης είπε ότι γίνονται
προσπάθειες για να κρατηθεί ζωντανό. «Αντιμετωπίζουμε προβλήματα αλλά
έχουμε κατορθώσει με καθημερινές σχεδόν, σίγουρα εβδομαδιαίες επαφές και
προσπάθειες που γίνονται, να μείνει το έργο ζωντανό. Δε σημαίνει ότι
έχουμε εφησυχάσει, αλλά είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε το καλύτερο
δυνατό έτσι ώστε να προχωρήσουν τα πράγματα χωρίς περαιτέρω σημαντικά
προβλήματα», υπογράμμισε ο υπουργός.
Πηγή:
thestival.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου