26 Μαρτίου 2013

Μειώνεται η επιχορήγηση του ΟΑΣΘ...

Σάββατο, 23 Μαρτίου 2013 | 11:54 π.μ.


Στα 79,5 εκατ. ευρώ θα ανέλθει η επιχορήγηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) για το 2013, όπως αναφέρεται σε έγγραφα που διαβιβάστηκαν στη Βουλή από τα υπουργεία Οικονομικών και Υποδομών & Ανάπτυξης, σε απάντηση σχετικής ερώτησης της βουλευτού Θεσσαλονίκης της ΝΔ κυρίας Έλενας Ράπτη. 

Παράλληλα, όπως σημειώνεται, διαιτητικό δικαστήριο έχει επιδικάσει υπέρ του ΟΑΣΘ την καταβολή ποσού 29,6 εκατ. ευρώ, όμως το Δημόσιο έχει καταθέσει αίτηση ακύρωσης της απόφασης, επικαλούμενο «λόγους εθνικού συμφέροντος και σημασίας, που αφορούν τη γενικότερη κατάσταση της ελληνικής οικονομίας». 

Όπως αναφέρεται σε απάντηση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών κ. Χρήστου Σταϊκούρα, «οποιαδήποτε περαιτέρω υπέρβαση των παραπάνω πιστώσεων είναι πέραν των δυνατοτήτων του κρατικού προϋπολογισμού και θα ανατρέψει την υφιστάμενη δημοσιονομική διαχείριση, σύμφωνα με τους στόχους που έχουν τεθεί». Σύμφωνα με την απάντηση του υπουργείου Υποδομών & Ανάπτυξης, η επιχορήγηση για το 2010 είχε οριστεί στα 111 εκατ. ευρώ, ενώ απόφαση διαιτητικού δικαστηρίου ανέβασε το ποσό στα 130 εκατ. ευρώ.

Για το 2011 η επιχορήγηση του ΟΑΣΘ μειώθηκε στα 105 εκατ. ευρώ, ενώ για το 2012 υπέστη και νέο «κούρεμα», καθώς προϋπολογίστηκε στα 96 εκατ. ευρώ. Η διοίκηση του ΟΑΣΘ προσέφυγε στη Διαιτησία και πέτυχε για το 2012 την καταβολή συνολικής επιχορήγησης ύψους 125,9 εκατ. ευρώ. 

Παράλληλα, σε άλλο έγγραφο του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (ΓΛΚ), το οποίο κοινοποιείται στην απάντηση του συναρμόδιου υπουργείου Υποδομών & Ανάπτυξης και υπογράφεται από τον γενικό διευθυντή του ΓΛΚ κ. Παναγιώτη Καρακούση, σημειώνεται σε σχέση με τη δικαστική διένεξη ότι «θα πρέπει να τονιστεί στο δικαστήριο η κατάσταση της ελληνικής οικονομίας, καθώς και να γίνει επίκληση λόγων εθνικού συμφέροντος κι εθνικής σημασίας, όπως είναι η σωτήρία της οικονομίας, οι οποίοι ασφαλώς προηγούνται από το στενό συμφέρον του ΟΑΣΘ». 

Read more: http://www.osybusdrivers.com/2013/03/blog-post_6686.html#ixzz2OdZ39fu5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου